menuordersearch
khatcheen.ir

خواص بی نظیر پسته از زیبایی تا درمان بیماری ها ,

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ سه شنبه
(1)
(0)
خواص بی نظیر پسته از زیبایی تا درمان بیماری ها
خواص بی نظیر پسته از زیبایی تا درمان بیماری ها

15 مهم ترین خواص و فواید پسته در فروشگاه خط چین

1.خواص آنتی اکسیدانی:

پوسته های پسته حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند. این آنتی اکسیدان ها ،رادیکال های آزادی را که از متابولیسم سلولی تشکیل می‌شوند، خنثی می‌کند. که این رادیکال ها باعث ایجاد بیماری های قلبی و سرطانی می‌شود.

2. بهبود سلامت قلب :

مصرف روزانه ال دی ال یا کلسترول بد را در بدن کاهش می‌دهد. این آجیل یک منبع غنی از اسید آمینه است، که مانع از تشدید عروق و تشکیل لخته های خون می‌شود.

3.مدیریت کردن وزن :

برای کسانی که رژیم غذایی دارند ،پسته یک انتخاب عالی است. پسته دارای کالری کم، پروتئین زیاد، چربی های اشباع شده و نشده کم است. که همه برای حفظ وزن ایده آل بسیار مناسب هستند.

4. جلوگیری از بیماریهای ماکولا:

پسته حاوی آنتی اکسیدان های کاروتنوئید، مانند :لوتئین و زاکستین است. این آنتی اکسیدان ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری ماکولا در سالمندان کمک می‌کنند.

5. کمک در بهبودی هضم:

پسته یک منبع عالی از فیبر رژیمی است که در عملکرد سیستم گوارش تاثیر مثبت دارد.

6. کمک به جذب آهن:

پسته حاوی مقدار زیادی مس است که در جذب آهن بیشتر از مواد غذایی به بدن کمک می‌کند. و این می‌تواند شانس مبارزه با بیماری هایی مانند کم خونی را افزایش دهد. زیرا تعداد هموگلوبین ها را زیاد میکند و باعث افزایش جریان خون می‌شود

 

 

 

7.پسته برای تقویت قوای جنسی :

پسته به شدت بر قوای جنسی مردان تاثیر می‌گذارد مطالعات نشان داده است که مردان با مصرف روزانه حدود 100 گرم آجیل، به مدت سه هفته ،میتوانند اختلال نعوظ خود را حدود 50 درصد بهبود بخشند.

8. کنترل دیابت:

پسته حاوی آنتی اکسیدان است ،که به کاهش فرآیند گلیکاسیون(قندی شدن) و کنترل دیابت کمک می‌کند و همچنین می‌تواند سطح قندخون و فشارخون را متعادل کند.

9. خاصیت ضد التهابی :

محتوای ویتامین ای و و عوامل ضد التهابی موجود در پسته، می‌تواند به کاهش التهاب در هر قسمت از بدن کمک کند.

10.محافظت از نورون ها و عصب:

پسته، حاوی مقادیر بالایی از ویتامین b6 است. که به ساخت اسید آمینه ضروری کمک می‌کند، که برای ضربان قلب و عروق بسیار مفید است. به همین خاطر این آجیل نقش بسیار مهمی در حفظ سیستم عصبی بدن ایفا می‌کند.

11. تقویت سیستم ایمنی بدن :

پسته، به دلیل منبع غنی ویتامین b6 ،می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد. آنها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شوند و در جلوگیری از انواع عفونت ها و سرطان ها موثرند.

 

خواص پسته برای مو:

پسته مزایای متعددی برای مو دارد. در اینجا چند نمونه را برای شما ذکر کرده ایم.

12. تحریک رشد مو:

پسته به دلیل وجود اسیدهای چرب باعث تحریک رشد موهای سالم می‌شود.

13. تقویت مو:

پسته، درمان فوق العاده برای تقویت و درمان مو است.

14. افزایش انعطاف پذیری مو :

استفاده از ماسک موی پسته می‌تواند مو را تغذیه کند و رطوبت رسانی به مو را انجام دهد. در کل سبب بهبود بافت مو می‌شود. برای موهای آسیب دیده و خشک هم بسیار مناسب است.

15. درمان ریزش مو:

پسته حاوی مقدار زیادی بیوتین است. مصرف روزانه این آجیل ،به طور موثری بر ریزش مو تاثیر گذار است

 

 

 

 

همین حالا مرغوب ترین پسته ی ایران رو از باغدار های سرایانی بخر

 

instagramtelegram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
قوانین کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می‌گردد . راهنمای انتخاب سایز سایز مردانه چگونگی اندازه گیری: 1- سینه : ناحیه دور پر ترین قسمت سینه را اندازه گیری کنید. 2- کمر : ناحیه دور باریک ترین قسمت کمر را اندازه گیری کنید. 3- باسن : پا ها را در کنار هم قرار دهید و بایستید، دور پر ترین قسمت باسن را اندازه گیری کنید. پرسش های متداول کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است. مجوزها کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است.
logo-samandehi
دانلود اپليکيشن فروشگاه خط چيناینستاگرام خط چین

خراسان جنوبی سرایان منطقه شهرداری سرایان، بلوار ولی عصر، خیابان قایم، پلاک ۶، طبقه همکف
تلفن تماس : 05632903483/09107440175_پست الکترونیک : info@khatcheen.ir


خیلی مخلصیم
سلام عزیزم اگه سوالی داری من توی واتس آپ درخدمتت هستم