menuordersearch
khatcheen.ir

خواص دارویی عناب از ضد سرفه بودن تا کاهش وزن ,

۱۳۹۹/۱/۱۲ سه شنبه
(3)
(0)
خواص دارویی عناب از ضد سرفه بودن تا کاهش وزن
خواص دارویی عناب از ضد سرفه بودن تا کاهش وزن

برطرف کردن خارش بدن با عناب

                                 

 

از لوسیون عناب میتوان در درمان و جوشخوردگی هر چه سریعتر شکستگیهای استخوان سود برد. برای کاهش حس چشایی و بیحس کردن زبان نیز میتوان چند برگ از آن را جوید. حتی عصاره آب برگ عناب برای رفع خارش بدن مفید است. میتوان از پودر برگ خشک شده آن برای درمان زخمهایی که دیر بهبودی مییابند، استفاده کرد.

عناب و کاهش تب

علاوه بر اینها، جوشانده عناب در از بین رفتن تب مفید است. و مصرف عناب خشک و نارس، باعث بهبود اسهال میشود و بهترین زمان مصرف آن قبل از صرف وعدههای غذایی است.

دیگر خواص دارویی عناب

مطالعات فیتوشیمیایی روی بخشهای مختلف این گیاه شامل برگ، دانه، میوه، پوست و ریشه نشان میدهد که این گیاه دارای خواص دارویی بوده و برای اختلالات گوارشی، ضعف، ناراحتیهای کبد، چاقی، ناراحتیهای ادراری، دیابت، عفونتهای پوستی، تقویت اشتها، از بین بردن تب و نیز درمان بیماریهایی مانند فارنژیت، برونشیت، کمخونی، اسهال و بیخوابی استفاده میشود.

تاثیر عناب بر اضطراب


بذرهای این گیاه دارای اثرات ضد اضطرابی بوده و در کاهش فشارخون نقش دارند. علاوه بر این اسانس استخراج شده از بذرهای گیاه در تقویت و رویش موی سر موثر است. همچنین میوههای گیاه برای تصفیه خون و بهبود عمل هضم استفاده میشوند. از دیگر خواص دارویی این گیاه میتوان به اثرات ضددرد، ضددیابت، ضدمیکروب، اثرات آنتیاکسیدانی و تسکیندهندگی آن اشاره کرد. علاوه بر این دارای ویتامینهای A، C و B2 و نیز مقادیر قابل توجهی کلسیم و آهن است.

 

همین حالا عناب خط چین که توی مزارع سرایان تولید میشه رو خریداری کن و لذت ببر 

telegraminstagram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
قوانین کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می‌گردد . راهنمای انتخاب سایز سایز مردانه چگونگی اندازه گیری: 1- سینه : ناحیه دور پر ترین قسمت سینه را اندازه گیری کنید. 2- کمر : ناحیه دور باریک ترین قسمت کمر را اندازه گیری کنید. 3- باسن : پا ها را در کنار هم قرار دهید و بایستید، دور پر ترین قسمت باسن را اندازه گیری کنید. پرسش های متداول کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است. مجوزها کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است.
logo-samandehi
دانلود اپليکيشن فروشگاه خط چيناینستاگرام خط چین

خراسان جنوبی سرایان منطقه شهرداری سرایان، بلوار ولی عصر، خیابان قایم، پلاک ۶، طبقه همکف
تلفن تماس : 05632903483/09107440175_پست الکترونیک : info@khatcheen.ir


خیلی مخلصیم
سلام عزیزم اگه سوالی داری من توی واتس آپ درخدمتت هستم