menuordersearch
khatcheen.ir

دکتر سهی برامون از خواص زرشک میگن ,

۱۴۰۰/۳/۹ یکشنبه
(1)
(0)
دکتر سهی برامون از خواص زرشک میگن
دکتر سهی برامون از خواص زرشک میگن

دکتر سلام

زرشک

 

زرشک درختی همیشه سبز است که میوه های سرخ رنگی به شکل بیضی شکل دارد. زرشک بیشتر از 200 سال است که برای مصارف دارویی شناخته شده است.این یک گیاه سم زدا است که حاوی خواص دارویی و آرام بخش عالی است و به مبارزه با چندین بیماری کمک می‌کند.

خواص زرشک

شما می‌توانید به صورت خوراکی زرشک را مصرف کنید و همچنین برای درمان تعدادی از مشکلات سلامتی نیز استفاده می‌شود. در این بخش از دکتر سلام خط چین سراغ دکتر سهی رفتیم، بیایید برخی از بهترین فواید زرشک برای سلامتی انسان را بررسی کنیم.

 

اجازه بدین یه رزومه از دکتر براتون بگم :

دکتر سهی سابقه ی ساله طب سنتی دارن

دارای مدرک بین المللی طب سنتی هم هستن

ایشون ساکن شهرستان سرایان هستن و اونایی که پیگیر طب سنتی هستن توی کل کشور ایشون رو میشاسن.

 

 

اینجا مضررات زرشک رو میگیم ولی دکتر سهی داخل ویدیو کاملا خواص زرشک رو توضیح دادن :))))

اخطار برای مصرف زرشک و عوارض آن :

لازم به ذکر است که اگرچه مصرف زرشک در دوز پایین ممکن است هیچ عارضه جانبی نداشته باشد, اما وقتی مقدار مصرفش بالا باشد ممکن است منجر به اثرات جانبی جدی مانند خونریزی بینی و استفراغ شود.

زرشک ممکن است برای کبد بزرگسالان بسیار عالی باشد، اما برای کودکان ممکن است مشکلاتی در کبد‌ آنها ایجاد کند. پس بهتر است از فرزندانتان دورش کنید.

زنان باردار باید برای برخی مشکلات مانند برخی موارد سقط جنین از زرشک دوری کنند (گرچه نادر است).

بیماران دیابتی نباید داروهای خاص خود را با زرشک ترکیب کنند.

 

instagramaparattelegram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
قوانین کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می‌گردد . راهنمای انتخاب سایز سایز مردانه چگونگی اندازه گیری: 1- سینه : ناحیه دور پر ترین قسمت سینه را اندازه گیری کنید. 2- کمر : ناحیه دور باریک ترین قسمت کمر را اندازه گیری کنید. 3- باسن : پا ها را در کنار هم قرار دهید و بایستید، دور پر ترین قسمت باسن را اندازه گیری کنید. پرسش های متداول کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است. مجوزها کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است.
logo-samandehi
دانلود اپليکيشن فروشگاه خط چيناینستاگرام خط چین

خراسان جنوبی سرایان منطقه شهرداری سرایان، بلوار ولی عصر، خیابان قایم، پلاک ۶، طبقه همکف
تلفن تماس : 05632903483/09107440175_پست الکترونیک : info@khatcheen.ir


خیلی مخلصیم
سلام عزیزم اگه سوالی داری من توی واتس آپ درخدمتت هستم