menuordersearch
khatcheen.ir

زعفران سرایان مرغوب ترین زعفران ایران ,

۱۳۹۹/۲/۱۹ جمعه
(5)
(0)
زعفران سرایان مرغوب ترین زعفران ایران
زعفران سرایان مرغوب ترین زعفران ایران

زعفران سرایان مرغوب ترین زعفران ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حرف از گرانترین ادویه جهان است ادویهای که خراسان جنوبی را با آن میشناسند کار برداشتش هنگامی که هوا گرگ و میش است آغاز میشود قبل از طلوع آفتاب کشاورز چراغ دستی خود را بر میدارد و روانه زمینهای ارغوانی رنگ زعفران میشود تا محصول یکساله خود را برداشت کند.

مرغوبترین زعفران جهان در خراسان جنوبی تولید میشود و این زعفران به بدلیل برداشت گل قبل از طلوع آفتاب و برداشت غنچه قبل از باز شدن، کیفیت عطر و قدرت رنگ دهی بالایی دارد و آنطور که آمار نشان میدهد سه هزار هکتار از اراضی شهرستان سرایان زیرکشت زعفران است و 6 هزار بهره بردار محصول خود را امسال برداشت کردند محصولی که 12 تن و 400 کیلو به ثمر رسید


برداشت سالانه 12 تن زعفران در سرایان

فرماندار سرایان نیز در این جشنواره با بیان اینکه گام برداشتن در حوزه مدیریت این محصول استراتژیک مصممتراز قبل پیگیری میشود و آنچه در توان است به کار گرفته میشود گفت: سرایان سه هکتار مزارع زعفران دارد که سالانه 12 تن زعفران خشک از آن حاصل میشود.

ابراهیم رسولیمقدم ایفای سهم و نقش فراوان این محصول استراتژیک در اشتغال و توسعه سرایان و برگزاری جشن زعفران را فرصتی ارزشمند برای ایجاد فضای شادی و نشاط در کنار هم توصیف کرد.

زعفران سرایان بالاترین عیار و کیفیت زعفران کشور را دارد

رئیس شورای اسلامی شهر سرایان نیز در حاشیه برگزاری جشن زعفران در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری جشن شکرگزاری بهانهای برای مطرح کردن زعفران سرایان در شأن و جایگاه واقعی خود است.

عظیمی با گلایه از مظلوم واقع شدن زعفران سرایان در کشور افزود: طلای سرخ سرایان با عیار 3.2 بالاترین عیار و کیفیت را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: لزوم حمایت مسئولان از برندسازی این محصول استرتژیک باید مدنظر باشد و تلاش شود تا سهم واقعی زعفران سرایان از سهم جهانی و کشوری مشخص شود.

در حاشیه این جشن مراسم نمادین گل پر کنی در کنار کرسی و کف زنی به صورت زنده انجام شد و با شیرینی محلی، کف و چای زعفران از حضار پذیرایی شد.

 

همین حالا با زعفران سرایان غذا های خود را خوش عطر کنید

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
قوانین کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می‌گردد . راهنمای انتخاب سایز سایز مردانه چگونگی اندازه گیری: 1- سینه : ناحیه دور پر ترین قسمت سینه را اندازه گیری کنید. 2- کمر : ناحیه دور باریک ترین قسمت کمر را اندازه گیری کنید. 3- باسن : پا ها را در کنار هم قرار دهید و بایستید، دور پر ترین قسمت باسن را اندازه گیری کنید. پرسش های متداول کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است. مجوزها کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها است.
logo-samandehi
دانلود اپليکيشن فروشگاه خط چيناینستاگرام خط چین

خراسان جنوبی سرایان منطقه شهرداری سرایان، بلوار ولی عصر، خیابان قایم، پلاک ۶، طبقه همکف
تلفن تماس : 05632903483/09107440175_پست الکترونیک : info@khatcheen.ir


خیلی مخلصیم
سلام عزیزم اگه سوالی داری من توی واتس آپ درخدمتت هستم